ח"כ מקלב באולפן: "רוצים לשלול לנו את הלגיטמיות"

אסתי פלד No Comments on ח"כ מקלב באולפן: "רוצים לשלול לנו את הלגיטמיות"

ח"כ מקלב לאבי רבינא ואיתי גדסי ב"מירוץ לבחירות": "אנחנו לא נרד לשישה מנדטים, יש אנשים שלא הצביעו והפעם הם כן יבואו, אנחנו רואים את הנתונים האלו במטות הבחירות, כל אחד רואה מה הממשלה הזו עשתה לו" | צפו

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ אורי מקלב בריאיון לאבי רבינא ואיתי גדסי באולפן "המירוץ לבחירות": "ראינו בבחירות האחרונות אנשים שלא הלכו להצביע, כעת אנחנו בתוך תהליך של גזירות, כשלא נתנו להם לעשות חוקים כל שר פעל דרך המשרד שלו".

"מה שהפיל את הממשלה זה שגרמנו להם לריב עם עצמם, כל אחד רצה להביא את מה שחשוב לו, ביטון רב עם שרת התחבורה על הרפורמה שלהם, כך יצרנו טריז ביניהם מה שגרם להפלת הממשלה בסוף".

"אנחנו לא נרד לשישה מנדטים, יש אנשים שלא הצביעו והפעם הם כן יבואו, אנחנו רואים את הנתונים האלו במטות הבחירות, כל אחד רואה מה הממשלה הזו עשתה לו".

מקלב הפריך את הטענות שיהדות התורה תלך עם גנץ: "בני גנץ יודע שמתן כהנא הוא קו אדום בשבילנו, אנחנו לא הולכים איתו" אמר. "כל אחד צריך להביא חבר אחד לקלפי, יש היענות של הציבור צריך להביא את זה לקלפי" הוסיף מקלב.

"כבוד שמיים עומד על הפרק, שמענו את זה מכל גדולי ישראל. רואים אותנו כמקשה אחת, הזכויות שלנו והלגיטימיות שלנו עומדות במבחן".



0 תגובות